انجمن مکانیک دانشگاه دولتی تربت حیدریه

انجمن مکانیک دانشگاه دولتی تربت حیدریه

در این وبلاگ آخرین اخبار مرتبط با انجمن علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تربت حیدریه و همچنین آرشیوی از کتب,جزوات و مطالب مفید مورد نیاز برای دوره ی کارشناسی را می بینید.(در صورتی که سوالی دارید آن را در قسمت نظرات اعلام نمایید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰


دانلود کتاب ضروری ترین لغات زبان انگلیسی 504 Absolutely Essential Words به همراه ترجمه کتاب و فایل های صوتی درس به درس آن

امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به کار آموزان می باشند. یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد. کتاب 504 Absolutely Essential Words مجموعه ای است از کاربردی ترین لغات زبان انگلیسی که هر زبان آموزی باید آنها را به دایره واژگان خود بیفزاید. این مجموعه سالهاست که به صورت کتاب در بسیاری از کشورهای جهان به چاپ می رسد وتوسط دانشگاهها و موسسات معتبر بین المللی به تایید رسیده و به زبان آموزان پیشنهاد می گردد.  بسیاری از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در سراسر دنیا  از آن به عنوان واحد درسی کلمات در سرفصل دروس آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند. فرمت این کتاب PDF بوده که با استفاده از نرم افزار های پی دی اف خوان مانند Adobe Acrobar Reader قابل اجرا می باشد.
همچنین کتاب مورد نظر به همراه ترجمه می باشد به این صورت که یک صفحه متن کتاب و در صفحه بعد از آن ترجمه آن ارائه شده است.
همچنین فایل های صوتی کتاب به صورت یک فایل مجزا بر روی سایت قرار گرفته است که پس از باز کردن آن فایل های به صورت درس به درس در آن گنجانده شده است.

جهت دانلود فایل PDF و صوتی کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود دانلود فایل PDF کتاب 504 به همراه ترجمه



(با لینک مستقیم حجم فایل: 9.14 مگابایت)

دانلود دانلود فایلهای صوتی کتاب 504 به صورت یکجا
(با لینک مستقیم حجم فایل: 166 مگابایت)

دانلود دانلود فایلهای صوتی کتاب 504 ورژن 2 (New)
(با لینک مستقیم حجم فایل: 168 مگابایت)

فایل های صوتی ورژن 2 - از کیفیت بالاتری برخوردارند.


رمزرمز عبور فایلها : www.irlanguage.com

  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • احمد افراشته بجستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی