انجمن مکانیک دانشگاه دولتی تربت حیدریه

انجمن مکانیک دانشگاه دولتی تربت حیدریه

در این وبلاگ آخرین اخبار مرتبط با انجمن علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه تربت حیدریه و همچنین آرشیوی از کتب,جزوات و مطالب مفید مورد نیاز برای دوره ی کارشناسی را می بینید.(در صورتی که سوالی دارید آن را در قسمت نظرات اعلام نمایید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010 نام پرفروش ترین فرهنگ لغت آموزنده پیشرفته می باشد که توسط آموزنده های انگلیسی و استادانشان پیشنهاد شده و بالغ بر ۳۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این مجموعه همراه یک کتاب و یک سی دی عرضه می شود. حقیقتا یک شوق برای استفاده از این نرم افزار وجود دارد. دارای بیشترین اطلاعات آشنا با کاربر ، اطلاعات حساس و سایر اطلاعات برای آموزنده های انگلیسی از سطح ساده تا پیشرفته را دارا می باشد. این دیکشنری شامل جدیدترین لغات روز دنیا و همچنین دارای توضیحات بسیار شاد و جذب کننده می باشد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

جهت دانلود فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

توضیحات: پس از دانلود نرم افزار فایل iso را ابتدا با نرم افزار نرو یا سایر نرم افزارها رایت کرده وسپس بعد از نصب ، کرک را در پوشه ی نصب برنامه کپی نمایید.

پسورد فایل: www.downloadha.com

دانلود
  • ۹۵/۱۲/۱۹
  • احمد افراشته بجستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی